Tekst łatwy do czytania (ETR)
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 jest szkołą publiczną i obwodową. Oznacza to, że dzieci z określonego obwodu mogą uczęszczać do tej szkoły. Nauka w szkole trwa osiem lat i jest bezpłatna. Patronem szkoły są Kawalerowie Orderu Uśmiechu.
Szkoła umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności zgodne z przepisami oraz rozwój zainteresowań i talentów. W ósmej klasie uczniowie przystępują do egzaminu ósmoklasisty. Zdanie tego egzaminu umożliwia kontynuowanie nauki w szkołach ponadpodstawowych.
Szkoła oferuje również wsparcie psychologiczne i pedagogiczne, które pomaga uczniom w nauce i rozwiązywaniu trudności wychowawczych.
Organem prowadzącym szkołę jest Miasto Opole.
Szkoła jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 6: 30 - 17: 00.
Aby skontaktować się ze szkołą, możesz:
- zadzwonić na numer: 77 457 08 65,
- przyjść do sekretariatu osobiście,
- wysłać e-mail na adres: sekretariat@psp32opole.eu,
- napisać pismo i wysłać je pocztą na adres: ul. Opolska 34, 45 - 960 Opole.
Sekretariat znajduje się na drugim piętrze budynku. Aby do niego trafić należy wejść głównym wejściem budynku, na przeciwko, którego jest korytarz, za którym są schody. Za schodami należy kierować się na lewo, gdzie w pobliżu znajduje się pokój nr 10 z napisem "SEKRETARIAT SZKOŁY".
W sekretariacie możesz otrzymać dokumenty potrzebne w szkole, takie jak:
- legitymacja szkolna,
- świadectwo szkolne lub jego duplikat,
- odpis arkusza ocen,
- zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły.
Data publikacji: 13-03-2025 10:44
Powrót do poprzedniej strony »